Diskuse

Kdo jsou ti proimigranští pózisté a multikulturní šílenci?

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RM

No ještě za minulého režimu jsem si komouše rozdělil na tři skupiny:

1. Věřící - To jsou Ti co této naivní myšlence věřili. Přes aktuální informace, přes zkušenost z 1968 atd...

2. Blbečkové - Ovlivnitelní, bez vlastního názoru, někdo je do toho uvrtal. Tehdy jich bylo celkem dost, oni měli takové stanovy, že na každého vedoucího musí přijmout x dělníků (aby strana zůstala dělnická), tam se rekrutovali především.

3. Sv.ně - Rudá knížka jim sloužila jako výtah k moci, prostě to dělali pro prachy a sami tomu nevěřili.

A myslím, že mezi tehdejšími marxisty a dnešními neomarxisty není moc rozdílů, takže opět vidím tyto tři skupiny.

A celkem se to shoduje i s vaším rozdělením. Máte tam navíc akorát ty "staré struktury", které se podle mě otázkou "Proč to děláte?" dají mezi ty tři původní rozdělit.

Ale i přes tyto drobné rozdíly karma

3 0
možnosti
PB

.... ááá, skupina č.5 - JÁ, taky nikeho nepřijmu (u normálních to tak chodíR^)

1 0
možnosti
JP

Děkuji za komentář. V blogu jsem se snažil rozdělit pouze ty, jenž tvrdí že je naší povinnost někoho přijmout. R^

0 0
možnosti
ZD

velmi dobře napsáno a veliký souhlas...autorovi karma...hezký den...ZD...;-);-);-)

7 0
možnosti
PF

Pochvala a karma

3 0
možnosti
OP
Foto

I89v86a80n 18M35a78r71e71k

21. 6. 2015 12:27

Převážnou část svého života jsem prožil v minulém století či lépe řečeno tisíletí, přesto se necítím jako "stará struktura" do jejíž "kategorie" podle Vás patřím  ? ! Takže kam mě p.blogger zařadíte nyní ? ! 8-oR^

0 0
možnosti
Foto

A kam se zařadíte vy?

2 0
možnosti
Foto

Gratuluji k prvnímu blogu a samozřejmě karma. Ale musím souhlasit s dvěma diskutéry pode mnou. U studentů se jedná o humanitní obory a nejhorší jsou dobroserové z přesvědčení. To jsou fanatičtí ideologové a ti jdou přes mrtvoly. Finančně zainteresovaní jsou jenom oportunisté. Až to začne být ostřejší, tak si najdou jiný způsob jak nic nedělat a dojit stát.

22 0
možnosti
Foto

Stejně se připojuji i já. R^

3 0
možnosti